אחרי הלחצים: חברת התיירות מסירה את אזהרת המסע משטחי יו"ש

איתי גדסי No Comments on אחרי הלחצים: חברת התיירות מסירה את אזהרת המסע משטחי יו"ש

אחרי שסימנה את שטחי יהודה ושומרון כשטח בעל סיכון תיירותי חוזרת בה חברת "בוקינג.קום" מההחלטה | שר התיירות רזבוזוב וראש הממשלה החליפי לפיד בירכו את ההחלטה

תיירות בשומרון צילום: רועי חדי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות שיח דיסקרטי ויעיל של משרד החוץ ושר התיירות יואל רזבוזוב עם הנהלת חברת "בוקינג.קום" הוסר האיום מפני אזהרת מסע וייחוד לרעה של שטחי יהודה ושומרון או נכסים בבעלות ישראלית ביו"ש בפלטפורמת החברה.

ראש הממשלה יאיר לפיד אמר בתגובה: "המדיניות שלנו היא לא להשאיר אף זירה ולקיים מאמץ מדיני מתמיד מול תעמולת השקר האנטי ישראלית. אנחנו מודים לבוקינג על שינוי ההחלטה. מדינת ישראל השיגה היום הישג חשוב במאבק בדה לגיטימציה".

שר התיירות יואל רזבוזוב: "מדובר בהישג חשוב של מדינת ישראל. מרגע שנודע העניין, בהנחיית ראש הממשלה לפיד, יחד עם אנשי משרד החוץ מנענו מחברת בוקינג העולמית לפרסם מידע שיקרי נגד ישראל ונגד עסקי תיירות ישראלים שבשטחי יהודה ושומרון".

כזכור, החברה קיבלה החלטה להכליל את יו"ש (כמו גם רצועת עזה) במסגרת מדיניות הסימון החדשה שלה שבבסיסה אמירה כללית לפיה "יש להפנות תשומת לב לאזהרות המסע הקיימות לאזורים אלה משיקולי ביטחון אישי". מדיניות הסימון החדשה של החברה תחול על כ-40 אזורים הנמצאים במחלוקת ברחבי העולם ותחול על כל אזור יו"ש כיחידה גיאוגרפית אחת .

על פי הפרסומים, התכוונה חברת בוקינג העולמית להוסיף למדיניותה החדשה גם אזהרה ייחודית אשר הייתה מגדירה את ההתנחלויות כשטח כבוש, ואת הביקור בשטחי יו"ש כ"מלווה בסיכון מוגבר לבטיחות ולזכויות אדם״ – זו כאמור לא תעלה.

שר התיירות יואל רזבוזוב הוסיף: "הוכחנו שיש למדינת ישראל את היכולת לפעול ולנצח בזירה המדינית, ואני בטוח שככה נעשה גם בעתיד מול כל ניסיון לפגוע בנ".



0 תגובות